lördag 7 april 2007

When perfection comes together <3

Metallica, the greatest band ever <3
Detta är verkligen perfektion personifierat. I 4 personer. Tillsammans. Det finns faktiskt inget annat band som är så begåvat musikaliskt som Metallica. De vackra gitarrerna tillsammans med de underbara trummorna, uppbackat av den mäktiga basen. Kan det bli mer perfekt än såhär?!
I don´t fucking think so motherfucker!
Deras musik var det ända som spelade roll för mig under flera år. Ett tag ville jag inte ta livet av mig för att jag inte kunde stå ut med tanken att aldrig mer få höra deras vackra och geniala låtar. När jag låg på psyket, var endast Metallica de jag ville vara med. Jag och Metallica, ingen kunde komma oss emellan. När Mamma fick cancer, var Metallica det ända som tröstade mig. Genom all pappas alkolism, Metallica lämnade mig aldrig. Under mobbningens glada år, Metallica var det ända jag kunde se och höra. När jag vaknade upp på sjukhuset efter ett självmordsförsök, min första tanke var: Metallica.
I found safety in you <3 Det gör jag fortfarande. När jag är ensam, är Metallica den som håller mig sällskap. Jag önskar så högt att jag skulle få tala om detta för Metallica hur mycket de faktiskt betyder för mig. Det är obegripligt stort. Men rädslan ligger i att jag är rädd att de skulle skratta åt mig, "Åh ja, bara en till av alla de idiotiska jävlarna som förföljer en."
Hade Metallica varit En ända person, hade jag gift mig med den. Det vet jag.
´til death tear us apart.
(det mest ironiska i denna "relationen" är att jag är ensam i den, men jag älskar den andra parten mer än livet utan att de ens vet om att jag existerar. Sad but true.)

Inga kommentarer: