söndag 8 april 2007

Jag älskar dig <3

You are fucking perfection <3
Jag kan inte med ord förklara hur mycket du betyder för mig. Men jag vet att känslorna finns, dom finns här djupt inom mig. Du är ALLT! Du har gjort mig till den jag är idag. Du har aldrig svikit mig, eller lämnat mig. Du är den som kan hantera mig och mitt temperament. Det är allt annat än stabilt. Du är den som ger mig mer kärlek än jag förtjänar eller vad jag någonsin kunnat drömma om. Du tog mig till dig, och älskade mig när jag var som värst, när helvetet tog allt ifrån mig, men det vägrade att ta mig. Där fanns du, du höll om mig och sa att allt var okej. Du stannade genom helvetet, genom tårar, hat, skrik, gräl och depression. Du är här än idag, när allt är lite bättre och jag har lärt mig att kontrollera migsjälv lite mer. Aldrig att jag lämnar dig. Aldrig i min värld. Du förtjänar enbart det bästa. Du förtjänar att få höra: "Jag älskar dig" varje dag. Det är det du säger till mig varje dag.


Markus Landgren - The luckiest
I don't get many things right the first time
in fact, i am told that a lot.
Now I know all the wrong turns,
the stumbles and falls,
brought me here.
And where was I before the day
that I first saw your lovely face?
Now I see it everyday
and i know
that I am, I am
I am the luckiest
What if I'd been born
fifty years before you
in a house
on the street where you live.
Maybe I'd be outside
as you passed on your bike.
But would i know
and in a wide sea of eyes,
I see one pair that i recognize
and I know
that I am, I am
I am the luckiest
I love you more than i have
ever found a way to say to you
Next door there's an old man
who lived to his nineties
and one day passed away in his sleep.
And his wife she stayed for a couple of days
and passed away.
I'm sorry i know that's a
strange way to tell you that i know
we belong.
that i know
that I am, I am
I am the luckiest.





Inga kommentarer: