tisdag 3 april 2007

Greetings my friends. Greetings

Wow, jag vet inte vad jag ska skriva. Min första blogg. Detta är jag - en hycklande, frispråkig och ganska komisk människa som älskar ironi och sarkasm.

I denna bloggen kommer jag att skriva precis så som jag tycker och tänker, därför varnas läsare redan nu. Den lär bli precis som livet, ibland dyster och deprimerande, arg eller kanske rent ut sagt bara glad. I surely don´t know motherfucker. Oh, just ja. Jag gillar att använda mig av orden; Fuck, fucking, och motherfucker. De lär också komma att användas ganska duktigt. Du som är känslig eller bara är en person som tar åt sig äckligt lätt av olika saker. FÖRSVINN! Allt handlar inte om dig och dina brister. Det kan handla om annat och andra människor!

Metallica är en stor del av mitt liv. Så Du/Ni behöver verkligen inte offend:a dom på ngt sätt överhuvudtaget. Jag säger inte att ni ska älska dom eller avguda dom för den delen, men det behöver ni ju inte säga till mig. Metallica is personal stuff man. (Kanske borde tillägga att jag även gillar att mixa lite av det svenska och engelska språket här, små engelska meningar mitt i texten ger mer intensitet enligt mig)

3 personer jag älskar och värdesätter högt är: Mamma, Niklas, Alex.
Mamma är... ja mamma?
Niklas är min pojkvän och
Alex är min bästa vän.




Även mina djur kommer högt upp på min lista över värdefulla ting. Minus, Edwin, Axel, Rockie, Rut och Tyson.
Minus är min (och halva Niklas') bitch:iga guldhamster. Speciell och ganska duktig. Kommer när man ropar och tigger godis förjämnan.
Edwin och Axel är mina hjärndöda gerbiler. Knasiga och älskvärda som få.
Rockie och Rut är också gerbiler. De är nyinflyttade i familjen men de kommer redan högt upp på min lista.
Och sist men absolut inte minst (fetast?) katten Tyson. Gammal, anktivitetsvärde över 10 000 kr? Men ack så personlig och underbar.



Jag läser Djurvård första året på Svalöfs gymnasium. Otroligt kul. Och kommer att inom snar framtid bli sambo med Malin nere i Svalöv. Jag ska bli världens bästa djursjukvårdare eller djurpsykolog.





Om den karriären går åt helvete kan jag alltid falla tillbaka till min Rockstjärn:e karriär. Älskar musik vilket har inneburit för mig att jag kan spela många instrument. När jag var 6 år ville jag gifta mig med Lars Ulrich (trummis i Metallica, han var det snyggaste jag hade sett) och bli så bra på trummor som han är. Jag började alltså spela trummor när jag var 6 år gammal och spelade flitigt under många år. Idag är jag 19, så det innebär att jag och trummorna (även Metallica) firar 13 år i år. Jag kan även spela bas och gitarr. Kan tyvärr inte läsa ackord, men kan "lyssna" mig till när det låter bra.

Lars Ulrich

Jag tror att detta blev ett ganska okej första-bloggen-i-mitt-liv blogg.

"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." - Nalle Puh





1 kommentar:

Niklas sa...

Kul att du har fått ditt första inlägg i din blogg, och sämre är det ju inte att jag är den första som kommenterar....men så är väl jag....ska kommentera allt du gör =) Men du är duktig hjärtat Jag älskar dig mega mycket!