måndag 23 april 2007

Right now

Just nu, är allt så jävla svart så det inte finns. Jag hatar precis allting och ingenting spelar ingen roll. Ta allt ifrån mig, javisst. Varsågod. Jag orkar verkligen inte mer. Jag är så sjukt trött och jag kan inte se så mycket positivt i mitt liv just nu. Skolan kan fara och flyga. Boendet likaså. Mitt hem, ja vad som nu är mitt hem. Känner mig inte hemma någonstans. Jag lever i en väska. Där är det nödvändigaste. Just nu vill jag bara ha en egen lägenhet, med en säng och alla mina djur. Inget annat. Minus, Edwin, Axel, Rockie, Rut och Tyson. Malte hade inte heller varit helt fel.

Känner verkligen att min blogg inte är i närheten av det jag ville att den skulle vara. Jag ville att den skulle vara glad och positiv, med lite sarkasm och ironi. Men någonstans på vägen tappade bloggen allt. Jag likaså. Bloggen spelar framförallt mitt liv, och det jag har nu skulle jag verkligen inte kalla "liv". Isf, bara SkitLiv. Jag är inte vad jag borde vara. Ingenting är vad det borde vara.


Sitter i skolan nu, vill verkligen bara till Olympen och sova. Sova as hell. Sova bort mitt liv, mina dagar, mina känslor, min intelligens. Ja allt. Jag vill somna och vakna som en helt annan människa, i en helt annan värld, i ett helt annat liv.

Inga kommentarer: