torsdag 5 april 2007

They all shall die!

Nuu. Nu är jag så äckligt jävla arg. Mad. Mad as hell! är ordet (en). På mig själv. Jag har gjort samma jävla misstag en gång innan och varför lär jag mig aldrig?! Gaah. Fan ta mig.
Jag såg vem som vinner top model 7. Top model är mitt favoritprogram för er som inte vet det. Egentligen vet jag inte varför, för det är ett så äckligt tjejigt program. Men jag tycker det är kul och se hur folk blir på kort och när det är snygga människor så blir det ju inte sämre. Men faan. Varför varför varför varför?! Ville ha en bild på Anchal för jag tycker att hon är en av de vackraste personerna som jag sett. Hon ser lite speciell ut och ser inte sådär "normal" ut som de flesta andra gör i det programmet. Medans jag letar efter en bild ser jag att det står under en bild "... the winner of top model cycle 7" och bilden är ju såklart på vinnaren med Tyra. Fuckmehard.
Nu är jag arg på migsjälv. Jag kunde ha räknat ut detta långt innan jag tryckte på "search". Fucking stupid me.
Och NU ska jag gräva ner mig själv i dessa patetiska sorger.
Dagens I-landsproblem#1? I do think so.
Nu ska jag både gräva ner migsjälv OCH tycka synd om migsjälv och hata migsjälv under typ några minuter sen lär jag släppa det. Haha, så typiskt mig.
Det egentliga som jag lär vara ledsen över är för att Niklas ska åka hem (>_<) eftersom han ska DISKA....







Inga kommentarer: