söndag 22 april 2007

I brist på vettigare.

Tio första:
Första bästa kompis: Rebecca eller Stephanie tror jag. Long time agooooooo.
Första kärlek: Lars Ulrich i Metallica. Om nu det gälls.
Första husdjur: Hmm. Guldfiskarna Karin och Lisa. Stans bästa namngivare är jag.
Första semester: Hmm, måste ha varit Turkiet, om man inte räknar med Sverige och Danmark.
Första jobb: Praktikant hos en veterinär. Tog den platsen på väldigt mkt allvar. Haha.
Första köpta skiva: Metallica - Master of Puppets
Första riktiga kärlek: Hmm. Mattias eller Erik (ParisErik)
Första piersing: Äger ingen piersing, men isf i läppen lär det bli. På höger sida.
Första konsert: Marcoolio och bubbles som förband (min första konsert äger din)
Första bil: Äger inte ens ett körkort ännu

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Hmm. Jag kommer inte ihåg. Måste ha varit Tequila Rose eller Jäger.
Senaste bilfärd: För 5 timmar sen. Med Mamma från Niklas.
Senaste filmen du såg: Måste ha varit någon Wallander film.
Senaste ringda samtal: MAMMA! Haha
Senaste bubbelbadet: Jadu, när vi bodde i vårt senaste hus. Som måste ha varit minst 8 år sen.
Senaste spelade CD: Metallica ofcourse
Senaste kyss: Niklas. Idag.
Senaste gången du grät: Idag...
Senaste måltiden: För två timmar sen. Köttfärslimpa med sås och potatis. Hemlagat och gott.

Åtta har du någonsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit raggad på av en bra kompis pojk-/flickvän: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja. Vem har inte det?!
Fått ditt hjärta krossat: Ja, några gånger för mycket nu...
Haft ett one night stand: Ja. Tyvärr...
Sagt att du älskar någon men inte menat det: Nej
Busringt till någon: Ja, många gånger. *nostalgi* haha

Sju saker du har på dig just nu:
1. Hår
2. Bh
3. Tröja
4. Byxor
5. Trosor
6. Strumpor
7. Glasögon

Sex saker du gjort idag:
1 Kysst Niklas
2. Ätit
3. Åkt bil
4. Gråtit
5. Kollat min mail
6. Lekt med mina djur

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Trummor
2. Djuren
3. Niklas
4. Metallica
5. iPod

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Niklas
2. Mamma
3. Alex
4. Mina djur?

Tre val:
Blått eller rött: Rött
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Träffa Metallica eller skriva till dom så att de vet hur mycket de betyder för mig.
2. Bli lycklig ända in i benmärgen

En sak jag ångrar:
Att jag kunde ha varit så mycket mer än det jag är idag. Så... att jag gjorde annorlunda val i mitt liv. Inte litat på de personer jag litade på, inte sagt vissa saker jag sagt. Att jag sa "jag älskar dig, du betyder" oftare.

Inga kommentarer: