torsdag 24 februari 2011

She´s got you high and you don´t even know it.

Här tänkte jag ta en fräsig cambild på migsjälv och lägga in men när jag startade camen såg jag bara tragisk ut så vi hoppar det idag. Påsar under ögonen, osminkad och kläder nerhårade av hundhår.
Idag befann jag mig i skolan i exakt 8 minuter och sen var jag klar och fick åka hem igen. Lönt tänker ni då? Nej det var det inte heller och man blir lite bitter över att lägga bensinpengar på sånt, men what to do. Försöka peppa mig att ta mig ner till gymmet och träna men jag kommer inte alls igång. Det jobbigaste är verkligen att ta på sig träningskläderna och ta sig ner till gymmet, väl på gymmet är det inte speciellt jobbigt.
Tror att jag ska ta långrundan med hunden istället och passa på medans solen är framme så man blir lite piggare för jösses vad trött och seg jag är idag.
Ska läsa lite i en bok så jag kan lämna tillbaka den i skolan imorgon.
BajBaj!

Inga kommentarer: