lördag 12 februari 2011

May the force be with you!

Var hälsade mina vänner!
Här sitter jag med lila onepiece och orange ögonskugga! Man måste ju vara lördagsfin, det är ju lördagskväll och allt!
Vadhän denna fina utstyrsel kanske ni undrar? Jomensåatteeee jag passar min mors hus och gör absolut ingenting denna lördagskväll. Sitter här och hökar med min man, hund och katt. Eller ja, hunden och katten ligger inne i sovrummet och sover. Min man spelar Borderlands eller vad det heter. Och jag sitter här, på sämsta lördagshumör och gör ingenting. Vet inte vad jag vill göra, eller om jag ens vill hitta på något.
Haha shit, en massa rader med fantastiskt gnäll blev det nu! Fick lära mig i skolan denna veckan att gnäll påverkar ens immunförsvar och att man faktiskt kan bli sjuk av att gnälla mycket. Ens hjärna påverkas också och att man blir tillsist dum i huvudet av att gnälla mycket. Kanske dagens lärdom, vad vet jag?

Nåja, jag kanske ska sluta prata nu och fila på ett nytt, lite roligare, inlägg? Peace out!

Inga kommentarer: