fredag 13 november 2009

091113

Dethär med att blogga har jag varit ganska dålig på den senaste tiden. Jag har verkligen haft fullt upp med en massa olika saker, mest med skolan och allt som hör därtill. Har haft många tentor den senaste tiden. Nu har jag kommit på de flesta för- och nackdelar med att ha två tentor på varje kurs istället för en känns det som. After all så föredrar jag nog att ha det som vi har det, då är det inte ett berg med kunskap man måste besitta inför varje prov, nu är det bara väldigt höga kullar. Har tenta på måndag igen och jag har precis börjat plugga inför det. Har bara ca 20 frågor som stöd till detta, och jag kan redan mer än hälften av dem, så damn I'm good!
Är inte alls så nervös inför denna tentan som jag varit inför de andra. Detta känns inte alls så svårt heller för den delen. Haha, bara för att jag säger så, så kommer jag inte ens klara tentan. Det skulle inte förvåna mig ett dugg.

Men nu över till något mycket roligare. Jag längtar ihjäl mig efter ikväll! Kommer Ni ihåg vad det är som gäller denna helgen? Jo det är BJJ-tävling i Stenungsund. Så vi åker ikväll och kommer hem på söndagkväll. Vit-bältarna tävlar på söndag dvs nästan alla som ska med från vår klubb. Några tävlar i färgade bälten redan imorgon så Ni får hålla tummarna båda dagarna!


Psst, bara 5 dagar kvar tills jag är i USA!

Inga kommentarer: