tisdag 3 november 2009

091103

Hej alla underbara människor!

Idag är det tisdag och jag har en ledig dag från skolan, vilket är hur skönt som helst. Andra gruppen har hundmassage idag, vilket vi hade i fredags så det är gött med en ledig dag såhär efter tentan. Jag kan inte ens svara på hur tentan faktiskt gick, för jag vet inte. Jag svarade på allt men känns som att jag inte svarade tillräckligt på det mesta så jag vågar inte uttala mig. Vi får helt enkelt hålla alla tummarna vi har för att jag klarade mig. Jag borde fixa min del på grupparbetet idag, vilket jag verkligen hoppas att jag gör. Jag känner ju migsjälv och jag skjuter gärna på det så mycket som jag bara kan. Men för min egen stressnivå så hoppas jag att jag får tummarna ur röven.

Träning ikväll och jag ser fram emot det, jag hoppas bara att vi slipper gråta blod under uppvärmningen, det är alltid den som är så mycket värre än allt annat vi gör. Jag hoppas också på mycket pyjamaskramning idag aka BJJ. Alltid lika trevligt att kramas med ett gäng svettiga killar, haha. Jag längtar som få tills nästa helg, då är det BJJ-tävlingen i Stenungsund som gäller!

Nu har jag ju sett klart Freaks and geeks och har mer eller mindre blivit beroende av en annan serie, Veronica Mars. Ungefär som Kalle Blomkvist fast på engelska. Okej, nej, nu överdrev jag kanske en smula. Det är lite mer spännings-faktor på Veronica Mars.
Nu ska jag ta mig lite lunch och se ett avsnitt.

Smell you later!

1 kommentar:

Frida sa...

Var får du tag på alla serier?