tisdag 8 mars 2011

Vååårkänslor

Gomidda!

Det kan ju inte bara vara jag som har fått en massa vårkänslor av flera dagars fint väder? Jag tycker att det är helt fantastiskt. Love, love, L O V E!
Idag är jag ledig från skolan och därför var min tanke att jag skulle läsa igenom det sista materialet jag har till mitt examensarbete så att jag vet vad mer jag måste leta efter. MEN, jag sket på det, packade in migsjälv och hunden i bilen och åkte till Bruces och gick en runda på ca 1 timme totalt. Som vanligt fick hunden jobba en del pga mattes agilitydrömmar och hon skötte sig hur fint som helst. Men jag känner att innan jag skriver in mig på en agilitykurs, borde jag lära henne sitt/ligg eller gå en grundlydnadskurs först så att jag just lär mig hur jag ska lära hunden att sitta och ligga.

Nu borde jag fixa lunch då jag ligger efter i mitt tidsschema.
Ikväll är det en timmes thai som gäller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, går du eller gick du på yrkeshögskolan till djursjukvårdare i svalöv eller SLU´s djursjuksköterske utbildning i skara? Jag tror att du började i samma klass som jag i svalöv, min fråga är om du kom in i skara?

smörgåstårtafyllningen sa...

Är det inte dags att uppdatera snart? det är ju bara 2 år sedan sist :)