onsdag 29 april 2009

Blogging from Skåneland

Jag är hemma mina vänner! Eller ja, har ju varit det sen inatt men nu är jag vaken också! Och det är så mysigt. Kattjäveln ligger på min arm mellan mig och tangentbordet så jag måste skriva med en arm. Fan vad jobbigt det är, men fan vad jag saknat det. Nu är det precis som det brukar vara. Att vakna i sin egen säng är också alltid skönt. Nu väntar bara uppackning (som kommer ta en mindre evighet) och tvättning. Ska ta det riktigt lugnt idag. Bara vara liksom och njuta av allt som vårt hem har att erbjuda. Mor har även köpt en platt-tv. Så jag tänkte inviga den med världens sämsta såpa, Våra bästa år! Haha. Eftersom vi nu har en ny tv, så har kan vi också få in alla kanaler som vi inte kunde på vår gamla, så nu har vi national geographich, mtv och tv4+. Mee soo happy!

Nej, nu ska jag börja packa upp.

2 kommentarer:

smörgåstårtafyllningen sa...

Karro kommer att följa the hills slaviskt, eller? :P

Vi är glada att ha dig i skåne igen! :)

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Ja, men nu finns ju the city också har jag hört :P
och jag vill ha the hills maraton!! :P